Tuesday, September 9, 2008

call back

Off day selama dua hari dan cuti sehari...wow bestnya terutama di bulan Ramadan. Hari ni dah lebih seminggu berpuasa, maaf sejak beberapa tahun lalu, saya tidak mengira, sedar-sedar malam tujuh likur.

Tetiba sewaktu lepak tadi dapat call dari Mak Cik, boleh tak datang ofis dan siapkan tugasan awak. Aduh......saya kata, " ala kan hari ni off day".

Dengan muka mamai saya terus ke pejabat, walaupun memakai jeans, t shirt planet dan sneaker, dah malas nak gosok baju. Kalau hari-hari boleh sempoi macam ni kan best.

Sebaik habis buat tugasan, tetiba teringat nak pergi bazar ramadan di Taman Tun Dr. Ismail. Setakat ini saya tidak pernah ke mana-mana bazar ramadan. Saya sebenarnya dah serik, selain mahal kekadang makanan yang dijual tidak sedap....betul tak 207, awak dah terkena kan. Satu lagi, jalan jam sebab orang ramai berpusu-pusu.

No comments: