Tuesday, January 13, 2009

Selamat Jalan

16 hb Januari genap usia saya 39 tahun. Lazimnya saya akan menyambut hari kelahiran jauh dari sini. Ingatkan tahun ini ingin sendirian lagi menyambut di sebuah pulau, tetapi tidak sangka saya mendapat 'hadiah' paling beharga.

Tugasan ke Gaza....wowww tetapi ia satu amanah yang berat.

Pelbagai reaksi yang diberikan kawan-kawan. Tetapi ramai yang positif. Saya akan cuba melakukan yang terbaik. Insya Allah jika tiada aral melintang, saya akan berlepas malam ini. Matlamat saya hanya satu, mendapatkan liputan yang yang berkualiti. Hanya itu yang dapat saya lakukan untuk membela nasib penduduk Palestin.

Soal ajal maut itu di tangan Tuhan. Panjang umur jumpa lagi...doakan saya selamat pergi dan kembali.

Sejak semalam mengemas barang. Terjumpa cd lagu Sudirman. Tidak puas dengar lagu Patah Hati yang kemudian dinyanyikan semula Siti Norhaliza.

Kepada pembaca blog saya halalkan segala kesilapan anda ada kekasaran yang tidak disengajakan. Apa yang ditulis selama ini, lahir dari hati yang ikhlas.

1 comment:

Anonymous said...

owh..sambut hari lahir di cairo ye..kalo tahu awal2 bule hantar kek ke hotel...hehe..selamat hari lahir..moga diberkati umur,murah rezki dan tercapai segala apa yang dicitakan:-)