Saturday, January 10, 2009

Lakonan

Selama ini naluri dan logik saya merasakan ada sesuatu yang tidak kena dan benda janggal yang berlaku. Tetapi kerana berbaik sangka saya ketepikan itu semua. Dalam erti kata lain cuba melihat sesuatu dengan positif.

Tetapi kalau berlaku di depan mata dan dia yang terbabit masih menafikan dengan pelbagai pertanyaan untuk menidakkan perbuatannya (bukan alasan), apakah jadahnya nak positif lagi.

Mesej saya mudah, teruskan drama kerana lakonan yang dibawa selama ini memang berkesan. Dengan maruah dan harga diri yang ada saya tidak ingin terbabit dengan sebarang sandiwara.

Apa yang berlaku memang tepat pada masanya, kerana mulai minggu depan kelibat saya bukan lagi di sini. Saya tidak perlukan permohonan maaf...apatah lagi penjelasan. Dalam ertikata lain, boleh BLAAAA.

Terima kasih masa, kerana memberi jawapan pada kesabaran saya selama ini.

Untuk dia...bakat semulajadi memang berkesan untuk membawa apa jua watak...teruskan. Siapa tahu untuk siri drama selanjutnya ada award yang menunggu.

No comments: